India-on-tour.reismee.nl

Brommer huren

Brommertjes huren

Wij zijn met 2 brommertjes naar het noorden gereden het was een mooie weg langs de kust, gestopt bij een heerlijk stukje strand en daar in zee gedoken.

Wat gegeten en gedronken en weer terug gereden

Heerlijk wat een vrijheid, maar niet onveilig de enige verkeersregel waar men zich aan houd is links rijden en voor de rest is het een puinhoop.

Toeteren is hier heel normaal, dat moet je zelfs doen bv. bij het inhalen, als er een hond of koe op de weg staat (ligt) iemand die probeert over te steken of mensen voorbij rijd die langs de weg lopen.

Dit getoeter horen wij al 2 weken aan het is een gekkenhuis op straat van getoeter en verkeer.

Achter op de vrachtauto's staat zelfs ‘Please horn'!

Nu konden wij deelnemen aan het verkeer en getoeter nou.... We hebben wat afgetoeterd.

He, kids niet moeilijk doen met de kleintjes op vakantie ...zie foto's.Gewoon bij je stoere moeder achter op een mega stoere motor door India crossen.

Taferelen uit' Mad Max' een moeder met een baby voor in een zak aan haar lichaam en een veel te grote motor.

Genieten hoor hier in India lekker ontspannen sfeertje, hier komen wij tot rust

Vandaag ziek misselijk geen eetlust in de bloedhitte op bed gelegen ‘Power cut' dus ook geen fan. En toch koude rillingen brrr....Wat ingenomen niet gegeten en toch een trip weer gemaakt op de motor naar een natuurreservaat met wilde dieren.Nu maar een sjaaltje voor mijn mond gedaan tegen de uitstoot onderweg .

Inmiddels hoesten wij alle drie flink onze (stof) longen eruit .....heel raar dat ik totaal geen last heb van mijn astma maar lurk toch maar regelmatig aan mijn inhaler...je weet maar nooit.

Geen wilde dieren wat uitgedroogde buffels witte vogels die er op die meeliften als parasieten en een droog en door moeras.

Waarom staat er op de kaart dan een leeuw afgebeeld?

Dit is India

Heen en terug in 4 uur gereden en ik zat er aardig doorheen maar wel weer een leuke ervaring.

Vanavond maar beginnen met een kopje soep we, zien wel.

Morgen naar Mumbai met het vliegtuig onze laatste 3 dagen doorbrengen

Zjenja

Wat fijn dat je nog geen last van je astma hebt! Blijf die ouders maar goed gebruiken. Geniet nog van de laatste dagen!

Felix

Klinkt als een gaaf land en avontuur. Lekker veel chaos. Koude biertjes(of wijntjes) zijn dan heerlijk:) Jammer dat jullie spullen gestolen zijn. Ik hoop dat het verder een fijn land is. Veel reisplezier en groetjes aan Luud en Sacha.
Ik ben ondertussen weer thuis. Raar om steeds op dezelfde plek te zijn. Vandaag weer werken.
Groetjes Felix