India-on-tour.reismee.nl

Alle 3 op één kamer en een angstig moment.

Met zijn allen op één kamer

Oh... een hotelletje gevonden aan zee maar men had maar 1 kamer voor 2 personen

Het bed was zo zacht een heerlijk matras dit keer, fijn hoor na 3 nachten op een plank te hebben geslapen (alleen Sacha had er geen probleem mee) ...nee klagen doen wij niet maar past wel ff leuk in dit plaatje

Nou, stelde wij voor:'kan er een bed bij'? ..tuurlijk geen probleem.Het bed van luud gewoon naast ons bed, gezellig een slaapparty of zoals Luud het noemde een slaapfeestje en lekker goedkoop.

Inmiddels verstreek de middag en na het zwemmen in zee terug gekomen nog geen bed

Luud ging er even achteraan : 'wanneer komt mijn bed zei luud , morgen'J?

En hij kwam terug met een kussentje een soort van kleedje - matje, nou moet je je voorstellen alle vloeren zijn hier van marmer of tegels ...ach arme Luud en hij verheugde zich zo op een matrasje dit is geen bed! Hier betalen wij geen 300 roepie extra voor natuurlijk dus Luud terug..even later werd er een soort van matras gebracht nog niet echt lekker zoals Sacha en ik hadden maar wel beter dan de vorige hotels

Later op de avond ergens wat gaan eten en een 'stiekeme bar' gevonden ergens onder de grond.

Super modern..echt heel leuk. Alleen maar mannen, Luud en Sacha namen een biertje en ik mijn ‘eerste‘ wijntje een glas bestond uit 2 slokjes 40 roepie 60 cent......

Voor vertrek uit de bar vroeg ik of ik ook een fles wijn kon kopen Yep, was geen probleem en de fles werd zorgvuldig incognito ingepakt in een oude krant en werd daarna in een tasje gedaan voor 400 roepie ....6euro.

Luud kocht een flesje whisky

Staken en een angstig moment

Vandaag is alles aan het staken er zijn geen winkels open, waarom vragen wij straks even...Ik alleen gewapend met een plattegrond, op zoek naar eten en werd aangehouden door twee jongens op een brommer met de vraag wat ga je doen? alle winkels zijn dicht ze zijn aan het staken Waar ge je heen?

Nou dan ga ik maar weer terug! ‘Nee, spring maar achterop dan brengen wij je naar de grote stad daar is alles open'

Nee, hoeft niet....'maar dan heb je geen eten' Geeft niet ...gelukkig reden ze door.

Maar kwamen weer terug..'waar is je hotel' Gaan wij eten halen en komen het brengen: 'Spring maar achterop brengen wij je naar het hotel',Het werd nu wel erg vervelend allemaal en ze reden stapvoets achter mij aan

Ik moest door een heel smaal steegje ongeveer van 30 meter ongeveer zo'n 300 meter van het hotel af...je kunt er alleen lopen dus er konden geen brommers in. Ik liep de steeg in en de jongens zetten hun brommer neer en begonnen mij te achtervolgen. Als ze mij wat willen aan doen kan ik geen kant op de steeg is zeker 40 meter lang.Wat heb ik in mijn tas zitten ..snel denken O ja een zakmesje hier gekocht voor het fruit voor onder weg en meer niet en oja, voldoende geld om beroofd te worden.Getver ik begon sneller te lopen weg uit de steeg dacht ik en hoorde de jongens achter mij hard lachen .Eindelijk uit de steeg flink doorstappen nog 5 woningen ongeveer te gaan daar de buren van het hotel met die aardige mensen die vanmorgen in de tuin zaten en mij geroete Och zullen ze er nog zijn....'Morning' riep ik uit volle borst zien ze in ieder geval mij mét de jongens voorbij komen mocht er iets gebeuren.

Eindelijk het hotel ‘daar'zei ik tegen de jongens achter mij ‘daar' is het hotel bijna gillend Nu zullen ze wel weggaan dacht ik ...maar nee ze liepen mee naar binnen groette de hotel boy maakte een praatje inmiddels kwamen Luud en Sacha uit de gezamenlijke huiskamer en vroegen wat er aan de hand was. Ze willen weten wat jullie nodig hebben. 6 eieren, 2 tomaten, 1 ui en een brood. Dit boodschappen briefje zal ik nooit meer vergeten.6 eieren, 2 tomaten, 1ui en een brood.

Na een klein half uurtje kwamen zij terug ....Big smile met een open eerlijke en blijde blik ...60 roepie totaal 80 cent en wij gaven de jongens 100 roepie ze zijn naar de stad gereden en de brandstof is vrij kostbaar voor de locals hier

Ben naar mijn kamer gegaan en heel hard gaan nadenken ....Waarom doen zij dit, uit verveling ...in de hoop dat ze ...een extraatje krijgen....Of vinden ze toeristen in dit rustige dorpje gewoon leuk!

Lekker ontbijtje klaargemaakt!

Zelf als ik mee was gegaan op de brommer had dit vast en zeker een goed afloop gehad.

Ik weet niet of ikmij een beetje moet schamen of dat het een normale reactie was ....Ik weet wel dat je altijd hoe dan ook op je hoede moet zijn!

Zo, het is nu 15.00u en ga mijn flesje wijn openen!

Lieve mensen die iIndiërs!

Reacties

Reacties

josje

Oh Maud, wat een schrik. Het blijft eng. Raar is dat te ondervinden dat je argwanend bent tegen buitenlanders. Zelfs op vakantie in een vreemd land. En schamen, dat hoeft niet het is goed afgelopen de volgende keer kijk je er anders tegen aan en argwaan blijft mogen.
Veel plezier. Leuk hè effe chatten via fb met thuis!!!

Alexandra

Hoi Maud en je mannen, wat een avonturen. Erg leuk om te lezen en de foto`s te kijken. nog veel plezier

Beja

het is normaal dat je voorzichtig bent en ook blijft! volgende keer zijn het anderen en je kan ze niet over 1 kam scheren...
ja zo maak je weer eens wat mee....

Zjenja

En nu niet gelijk iedereen gaan vertrouwen daar he? Ik zou ook argwanend zijn geweest hoor! En niet meer alleen op pad!

Marion

Oo jekkie, ik zou het ook niet gedaan hebben hoor!
Proost!

Brenda

Ik geniet van het lezen van jullie avonturen. Blijf voorzichtig en geniet van alles.
Groetjes Brenda

huug

Soms zien aardige jongens er heel anders uit. daar weet ik alles van. gelukkig ben ik met pensioen! mooie verhalen. nog veel plezier daar in India!

sascha

Wat doe jij trouwens alleen op pad??? En aardig ver weg zo te lezen.... Gelukkig is het goed afgelopen maar niet meer doen hoor. En wat Zjenja ook zegt: niet iedereen nu gelijk vertrouwen he! Voorzichtig en nog heel veel fun!

dikke x ons.

Mauindi

Klinkt eng he maar je kan hier gewoon alleen shoppen :) hoor Voel mij veilig in India Er reizen heel veel vrouwen alleen met een rugzak ..Toppie hoor!
Kus

ingeping

hoi maud wat een mooie en spannende verhalen
maar ik vindt je reactie normaal ik zou het ook niet prettig vinden als zo iets gebeurde het komt heel opdringerig over ondanks deze jongens het wel goed bedoelden maar ja dat weet je van te voren niet

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!