India-on-tour.reismee.nl

Vertrek uit Trichy

Afscheid genomen van de crew van het resort ff nog wat leuke foto's gemaakt allemaal willen ze er op

Zo heeft onze resort boy mijn dekentje die ze allemaal graag wilde hebben om zijn hoofd gewikkeld en heb ik er maar een foto van gemaakt.

Kleuren staan de ze mensen zo mooi bij die donkere huid ...en de Indiers zijn knappe mensen mooi koppies en hagelwitte tanden....zie de foto's

Vandaag eerst met de bus ( 1 uur ) en de nacht-slaaptrein 8 uur naar Tiruchchirapali.....om dan weer met de bus (1uur) naar Kodaikanal en daar gaan we op zoek naar een overnachting...

De treintickets hadden Luud en Sacha een dag van te voren al geboekt, dat moet je in India wel doen de treinen zijn meeatal overgeboekt ook de nachttreinen. India ....zoveel mensen overal om je heen, geen moment van rust en 24 uur per dag gaat dit door. Een bewegende massa, het lijken wel mieren, slepen met tassen en dozen met eten, op hun hoofd, aan fietsen, karren en kinderen aan weerzijde op hun heupen omdat er geen kinderwagens zijn.

Moet toch simpel zijn deze treinreis....niet dus... en hebben wij te lang in de bus gezeten.

Wij kwamen wel bij een treinstation aan en hadden deze ook kunnen nemen. Het is dezelfde trein die hier ook stopt. Maar geen risico nemen en namen wij de trein terug het waren tot slot maar een paar stops.

Wat en ervaring Duwen duwen en nog eens duwen er probeerde zelfs iemand via de grond tussen Sacha's benen door naar binnen te komen.

Als sardientjes in een blikjes pasten wij keurig tegen en naast elkaar, geen speld tussen te krijgen. Jongens hangen uit de deuren van de denderende trein.

Wij hebben 45 minuten zo gestaan

Er waren wat stops verstreken en er kwam wat meer ruimte....zelfs een klein zitplaatsje en de riedel begon opnieuw...foto foto ....