India-on-tour.reismee.nl

Fam Boor en nog meer verhaaltjes

Fam Boor.

Tegenover ons in het resort huren een stel uit Zoetermeer voor een paar maanden per jaar een kamer

Hr. en mevr. Boor, hij een Nederlander en zij uit India,gekleed in ind. Kledingdracht.

Met de vraag of ze deze ook in Nederland draagt zei ze: In de zomer, in de winter een spijkerbroek met trui.

We moeten maar een keertje komen eten in Zoetermeer, ze kan nl. erg lekker koken vertelde Hans haar man. En ik kook ook Hollandse pot vertelde ze, liep naar haar resortje en kwam terug met een Unox rookworst... Zij hebben ons wat tips gegeven voor onze doorreis door Zuidindia, en het een en ander besproken over het land en de Indiërs zelf die men niet kan vertrouwen dus wees op je hoede.

Ook in het resort pas op!

De jongen van het resort kwam pas laat in de avond terug ......sorry no wine ....Het is niet makkelijk in India om drank te kopen en gaf mij netjes de 120 roepie terug....

Email en adres van de fam. Boor kan ik nergens meer vinden.....

Billen en nog meer bloot van Luud

Luud heeft tijdens onze reizen iets met plastic stoelen. Soms worden ze zo warm onder zijn billen dat de poten slap worden, gaan buigen en gaat hij langzaam onderuit.

En zoals overal in Azië hebben wij hier dus ook voor ons resort in India een zitje met plastic stoelen

Luud en Sacha zaten gezellig te keuvelen met fris gewassen haartjes en luud had zijn sarong aangedaan (een lange rok- wikkeldoek gedragen door de mannen in Indonesië, zonder onderbroek) voor het resortje van Luud.

Naast ons verbleven twee vrouwen uit Frankrijk ook zij zaten aan hun tafeltje met plastic stoelen.

Luud ging zitten ....en de stoel schoof op de een of andere manier onder hem vandaan...viel op de grond en zijn sarong gleed van zijn billen. Van schrik sprong hij snel op....en draaide zich abrupt om naar de dames en....Olalala!

Leuke dames verder, zo van onze leeftijd....Alleen steeds maar klagen over hoe niet schoon dit resort was en liever snel verder wilde reizen naar ander plaatsen met betere hotelletjes.

Zo ook weer de dag van hun vertrek klagen over de handdoeken en de scheurtjes in de lakens.

Hou op! met klagen zei Luud, waar je nu naar toe gaat krijg je niet te zien wat je hier hebt gezien en dat konden zij hartelijk beamen en regeerde met .....olalala

Tandpasta tegen de muggen!

Even bij de familie Boor op bezoek geweest. Zij zitten recht tegenover ons. Meestal stak ik over door de tuin van het resort ongeveer 6 meter, dat is een stuk korter dan omlopen via de receptie.

Vanaf het moment dat ik voor mijn neus een reuze kokosnoot hoorde vallen in het donker loop ik maar even om.

Bij de Boortjes vroeg ik waar ik een goed middel tegen de jeuk van muggenbultjes kon kopen en wat ook tevens anti mug was. Waarop hij naar een tube wees die op tafel lag.

Oh grappig, gewoon tandpasta? Vroeg ik. waarop hij niet reageerde... Terug voor ons huisje ik driftig aan de slag met mijn mini tandpastatubetje uit Nederland.

Het bleek later geen tandpasta te zijn maar een tube die er sprekend op leek.

Helemaal de weg kwijt

Later op de avond een hapje gaan eten ergens boven op een dakterras heerlijk in een koel zeeavondbriesje. Dat was een goed plekje om te eten, tevens was er internet zodat wij onze India-blogs

konden bijhouden en wat mail te lezen.

Ik zat er helemaal klaar voor, foto's bewerkt opgeslagen en boem, accu leeg..gr.

Terug naar het resort die vlakbij was om de kabel te halen....

Het was dichterbij dan ik dacht dus liep ik er gewoon voorbij...hu alles lijkt ook zo op elkaar. Dan maar terug....Kon het dus gewoon niet meer vinden en mijn tel. In het restaurantje laten liggen natuurlijk.

Nou begin ik gewoon van voor af aan .... tegen over het internetcafé beneden naast het kledingwinkeltje daar moet het smaal steegje zijn die ik in moet.

Het leek wel een soort van horror...hoor ik ineens ‘zoek je wat'...en daar staat ze, Mevr.Boor de vrouw uit India die in Zoetermeer woont en hier een paar maanden per jaar verblijft.

Ze moest hartelijk lachen

Staat ze gewoon in het internetcafeetje beneden tegenover het super smalle donkere steegje naar ons resort

Toch grappig als je elkaar kent maar dan wordt het ook weer tijd om te vertrekken!

Reacties

Reacties

Sascha

hihi, lache met Luud hoor! En mam wil je geen enge dingen daar gaan doen...Ik wil dat je gewoon weer veilig thuiskomt! Oja en Leventje is druk in de weer met het woordje oma... dus als je thuiskomt word je er gek van haha. xxx

Beja

Maud, Maud, Maud wat kan je toch lekker vertellen.... geniet van je verhalen!

Zjenja

Heerlijk verhaal weer!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!