India-on-tour.reismee.nl

Uit de trein gestapt in Mallaparuram

Op zoek naar busnummer 15 b

Bij een halte waar een groot aantal Indiers staan maar aangesloten en daar kwam de bus aanrijden, Luud sprong plots in de rijdende bus, Sacha er achteraan en ik was nog rustig om mij heen kijken aan waar de bus bleef.

Sas gilde nog naar Luud maar het was te laat ...weg Luud!

Kreeg een smsje.....nemen jullie maar de volgende 15 b ik wacht hier op jullie!

Maar de volgende bussen 15 b stopte niet meer reden gewoon door was. Dit was dus geen hallte maar hield gewoon stil en Luud sprong er in.

Wij moesten nog1 km met een Badjack mee op bij de halte te komen en kwamen een uurtje later aan bij Mallapuran.

Mag Luud nooit meer doen ,,,kost hem een etentje!

Aangekomen bij het hotel (hadden wij besproken in Nederland) Hotel vol...ander hotel gekregen,viel wat tegen maar je moet toch wat ...Lieve mensen, leuke 'medebewoners.

Bij het invallen van de avond met een drankje voor onze kamer plaats genomen ...kwam het hele hotel team ...de buurman..... een regiseur en ( Bollywood) acteur...Een jonge man die op zijn moter kris kras India aan het ontdekken was.Wij hadden Wiskey,Campari en Wodka bij ons en de vraag was hoe wij er aan kwamen..in India is het nl. moeilijk om aan drank te komen.Op het vliegveld! vertelde.

En iedereen schonk nog gretigeen drankje in.

Denk nou niet dat wij van die drankorgels zijn ...wij moesten 3 weken met deze flessen doen gewoon sávonds een drankje ...Maar de flessen zijn al bijna leeg

Ik heb de local boy die in het hotel werkt wat geld gegeven om ergens een fles wjn op te scharrelen die morgen mee op reis moet ,,,Ik hoop dat ik hem nog zie....

Hotel Laksi Cittage in Mallaparuram.(voor de bacpackers! 600 roep.. per nacht 2 pers.kamer

9 euro

1.00 naar bed

Vroeg op, om een beroemde tempel aan zee te zien (bij ons om de hoek)... die prachtig rood opkleurt bij zonsopgang