India-on-tour.reismee.nl

Bangalore Dag 1

Zaterdag 11 februari

Bangalore:

Diep in de nacht aangekomen na een lange vlucht en met een taxi naar het hotel gereden. Wij reden door donkere wijkjes waar bergen met afval op straat lag, vervallen huisjes en hotels in aanbouw waarvan je wist dat deze bouw nooit af zou komen spookachtige beelden dus. Ik wist dat in India het leven dag en nacht in beweging is, 24 uur non-stop mensen van hot naar haar,reizen op zoek naar eten en weet ik wat nog meer ...maar hier niets, totaal uitgestorven met hier en daar een koe die midden op straat was neergestreken.

Aangekomen bij het hotel stond men al op ons te wachten en werden wij naar onze kamer gebracht.'

Hotel leek uitgestorven,vroegen om een handdoek maar die waren pas de volgende middag klaar ..lagen nog bij de was.

Bed hard, kussen hard maar na een lange vlucht is alles behalve zitten al fijn.

Maar... bij het wakker worden ..... een gezellige en leuke drukte, markt voor het hotel met heerlijk vers fruit en nog meer veel koeien op straat je struikelde erover, gewoon lekker voor de ingang van het hotel gaan liggen en iedereen liep er keurig netjes omheen soms gaf men ze een aai ...De Holly Cow....prachtig!

Ik heb er weer veel te veel foto's van gemaakt maar zal jullie er niet mee lastig vallen.

En een geweldig goed restaurantje bij het hotel. Prima menu met 3 personen voor 4 euro (totaal) gegeten. Een plek dus om langer te blijven! We bleven hier 2 nachtjes. Per nacht 3,50 euro p.p

En het Hotel zat gezellig vol

Wij zaten in een klein wijkje waar weinig of geen toeristen komen. Ze zaten aan je,liepen met je mee en vroegen of je een foto van ze wilde maken

De volgende morgen kregen wij de schoongewassen handdoeken Luud 1 en wij samen ook 1, samen delen! gewoon, '1 handdoek per kamer ...ach wij hebben wel voor hetere vuren gestaan.

Zjenja

Haha 1 handdoek. Grappig!
Leuk om weer al jullie verhalen te lezen. En kom maar op met die foto's hoor! Ben heel benieuwd!
Liefs Zjenja en een momenteel keihard trappende baby.

Audrey

Heerlijk hoor om de verhalen te lezen.

Ach........, 1 handdoek. Als dat alles is. Ha, ha.

Geniet lekker van jullie vakantie.

Marion

Haha 1 handdoek! Wat een belevenis zeg!
Leuk geschreven!

Sylvia

Maud beter een handdoek delen dan een onderbroek.
Have fun!!!

Marian

ik ben benieuwd naar de foto's,al meteen actie dus; op zoek naar handdoeken. smaakt het eten? tot lezens

eline

gewoon in het hotel al avonturen, geweldig toch??

sascha

klinkt weer heerlijk!!

Anita

Wat leuk om weer te lezen!! Ben er echt even voor gaan zitten ;-). Veel plezier nog hoor.